בלוג

חיפוש - מישל מרסייה
בחירת תספורת על פי מבנה הפנים - גנים ושושנים
התספורת האידיאלית עבורך היא זו שמתאימה לסוג השיער שלך וגם לאופי ולסגנון החיים שלך. אך לפני הכל, התספורת האידיאלית עבורך היא זו שמתאימה למבנה הפנים שלך.
איך תדעי איזה מבנה פנים יש לך? איזו תספורת מתאימה לך ביותר? האם התספורת חייבת להתאים למבנה הפנים?
התספורת האידיאלית - גנים ושושנים
מי קובע מהי התספורת האידיאלית? האם היא בכלל קיימת? איך תבחרי את מעצב השיער הטוב ביותר למשימה? מישל מרסייה, עושה סדר בכל השאלות בדרך לתשובה- מהי התספורת האידיאלית בשבילך.
התמודדות עם נזקי שיער בקיץ - גנים ושושנים
תארו לעצמכן כמה חום היינו חשות לולא היה שיער ראשינו מגן עלינו מפני קרני השמש הקופחות בקיץ… למרות שאנו נוטות לשכוח זאת, השיער הוא איבר בפני עצמו. ככזה, עלינו להקדיש לו תשומת לב ולזכור כי יש להחזיר לו טובה ולהשיב לו כגמולו, על ההגנה שהוא מעניק לנו. אז כיצד נקדיש לשיער הראש את תשומת הלב המגיעה לו בחודשים החמים?
בלונד- איך מגיעים לגוון הנכון ולמי זה מתאים? - גנים ושושנים
בלונדיניות נהנות יותר? גברים מעדיפים בלונדיניות? השאלות האלו מלוות אותנו לאורך הדורות ומוכיחות שהבלונד יישאר בחיינו עוד זמן רב. מעטות הנשים שהטבע בירך אותן בגוון השמש הנצחית, אך קיימות דרכים רבות להצטרך למועדון הנחשק.
רוצה להצטרף למועדון הבלונד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת.
הריני לאשר קבלת דיוור של חומרים פרסומיים ועדכונים של מישל מרסייה אחזקות בע״מ באמצעי המדיה השונים. אדם שפרטיו יירשמו במאגר המידע רשאי לפנות להנהלת מישל מרסייה ולקבל את הפרטים הרשומים אודותיו ו/או לבטל הסכמתו לקבלת דיוור

עדכונים מהבלוג

ישירות למייל