חיפוש - מישל מרסייה
בחירת תספורת על פי סוג השיער - גנים ושושנים

בחירת תספורת על פי סוג השיער

אילו סוגי שיער יש?

בכתבה זו נתייחס לסוגי השיער הנפוצים אשר רלוונטים לבחירת התספורת: שיער מקורזל ונפוח, שיער חלק עד גלי, שיער גלי ועבה, שיער חלק ודליל. חשוב לזכור כי כל אחת היא מיוחדת בדרכה ולפעמים גם בסוג השיער שלה, לכן כדאי לבחור במעצב שיער מנוסה ומקצועי אשר יידע להבחין בדקויות אשר יש להתייחס אליהן בבחירת התספורת והטיפול בשיער.

 

שיער מקורזל ונפוח

הבשורות הטובות למי שהתברכה בשיער מקורזל ונפוח, הן שהיא צריכה לבקר במספרה לעיתים רחוקות בלבד מכיוון שמומלץ להשאיר את השיער באורך ארוך עם דירוג רך. תספורת קצרה מידי גורמת לשיער מסוג זה להתנפח באופן מוגזם ודירוגים חדים גורמים לו להיראות לא מסודר.

ישנן נשים שאוהבות ורוצות דוקא את המראה הנפוח, מה שמאפשר למעצב השיער יצירתיות ומרחב גדול יותר של תספורות מעניינות, מקארה, תספורת א-סימטרית ועוד. יותר מהכל, חשוב להקפיד על טיפול נכון לשיער שיעזור לשלוט על הנפח ולשמור על מראה מסודר.

כמובן שפתרון נוסף שקיים על מנת להגיע לתוצאות מעניינות ושונות, הוא לבצע טיפול אשר יפחית מהנפח ויאפשר משחק חופשי יותר למעצב השיער וחיים קלים יותר לך (ציפוי, החלקה, פתיחת תלתל ועוד).

 

שיער גלי ועבה

השיער הנפוץ ביותר בארץ הוא שיער גלי ועבה שהוא גם יחסית יבש בגלל האקלים המשתנה.

שיער מסוג זה מעניק ללקוחה ולמעצב השיער בחירה בין מגוון גדול של תספורות אפשריות בהתאם לסגנון ולאופי של כל אשה.

הבידול העיקרי יבוא כבר בשלב ההיכרות עם הלקוחה. לדוגמה, תספורת ״קארה״ תיעשה בצורה שונה לחלוטין ללקוחה אשר מתמסרת לשמר את התוצאה באמצעות פעולות יומיומיות כגון פן, לעומת לקוחה אשר מצהירה כי היא לא משקיעה זמן בטיפול יומיומי בשיער.

 

שיער חלק עד גלי

מבחינה טכנית, שיער שהוא חלק עד גלי מאפשר שליטה מוחלטת בעיצוב השיער בהתאם לחיבור עם הלקוחה לאינסוף אפשרויות. אם יש לך שיער מסוג זה, התברכת וכעת רק נותר לך לבחור מעצב שיער מקצועי שיקשיב לך ויידע להתאים את התספורת שמתאימה לא רק לסוג השיער שלך, אלא גם למבנה הפנים שלך ובעיקר לאופי ולסגנון החיים שלך.

 

שיער חלק ודליל

לבעלות שיער חלק ודליל, מאד יחמיאו תספורות קצרות אשר יוצרות נפח בשיער ומראה מלא יותר מזה המתקבל כאשר השיער ארוך. כשהשיער ארוך הוא נוטה להיצמד לקרקפת והדלילות שלו בולטת יותר לעין. לעומת זאת, תספורות קצרות מאפשרות למעצב השיער לייצר מראה נפוח ומלא יותר באמצעות דירוגים ועיצוב נכון.

 

עד כמה סוג השיער שלך צריך להשפיע בבחירת התספורת?

נכון שסוג השיער שלך וההתנהגות שלו משפיעים משמעותית על המראה המתקבל, אך חשוב לזכור שהגדרת מראה שיער מושלם היא עניין אישי שבא לידי ביטוי בהעדפות ובסגנון שלך. במקרים כאלו, התאמת התספורת תיעשה מתוך הקשבה והתחשבות בנכונות של האשה לשמר את התוצאה שבחרה.

הריני לאשר קבלת דיוור של חומרים פרסומיים ועדכונים של מישל מרסייה אחזקות בע״מ באמצעי המדיה השונים. אדם שפרטיו יירשמו במאגר המידע רשאי לפנות להנהלת מישל מרסייה ולקבל את הפרטים הרשומים אודותיו ו/או לבטל הסכמתו לקבלת דיוור

עדכונים מהבלוג

ישירות למייל