חיפוש - מישל מרסייה
בחירת תספורת על פי מבנה הפנים - גנים ושושנים

בחירת תספורת על פי מבנה הפנים

התספורת האידיאלית עבורך היא זו שמתאימה לסוג השיער שלך וגם לאופי ולסגנון החיים שלך. אך לפני הכל, התספורת האידיאלית עבורך היא זו שמתאימה למבנה הפנים שלך.
איך תדעי איזה מבנה פנים יש לך? איזו תספורת מתאימה לך ביותר? האם התספורת חייבת להתאים למבנה הפנים?

איך אדע איזה מבנה פנים יש לי?

  1. הצטלמי כשאת מתבוננת ישירות אל המצלמה (מבלי להטות את הראש בזויות שונות) והשתדלי לא לחייך (רק ברגע הצילום עצמו, אחרי זה אנחנו ממליצים לחייך כמה שיותר). 
  2. הסתכלי על התמונה וציירי באמצעות עט (או באמצעות האצבע, אם התמונה נמצאת על גבי מסך) את קו המסגרת של הפנים שלך.
  3. נסי להבין לאיזו מהצורות המוכרות התוצאה דומה: אליפסה, עיגול, לב או מרובע?

 

איזו תספורת מתאימה ביותר למבנה הפנים שלי?

עכשיו, כשזיהית את מבנה הפנים שלך, תוכלי לדעת איזו תספורת תתאים לך ביותר. את מוזמנת לקבל השראה מהכוכבות הגדולות בעולם ולבחור את התספורת האידיאלית בשבילך.

 

מבנה פנים אובלי

אם מבנה הפנים שלך הוא בצורת אליפסה, כלומר קיים בהם איזון כיוון שהמצח והסנטר ברוחב זהה, בורכת. את יכולה לבחור איזו תספורת שאת אוהבת, שמתאימה לאופי שלך, לאורח החיים שלך ולסגנון שלך. כל תספורת תחמיא לך, אך אל תשכחי להתחשב גם בסוג השיער שלך.

 

מבנה פנים ארוך

הפנים שלך ארוכות יותר מהרוחב שלהן? בעזרת תספורת מתאימה ניתן ״לקצר״ מעט את מראה הפנים. תספורת ״קארה״ באורך הכתפיים או פוני, הן פתרונות מצוינים למבנה הפנים שלך. אם הפנים שלך צרות וארוכות, העדיפי תספורות המעניקות נפח כמו תלתלים, פוני ארוך או קארה המסתיים בקו הסנטר

תסרוקת עם שביל בצד עדיפה יותר לבעלות מבנה פנים ארוך, לעומת שביל באמצע המאריך את הפנים. הימנעי משיער ארוך מאד או משיער קצר מאד, כיוון שהם מדגישים את אורך הפנים.

 

מבנה פנים עגול

יש לך פנים מלאות עם לחיים עגולות וסנטר קטן? זהו מבנה פנים עגול. בכדי ליצור אשליה של מבנה פנים מאורך יותר, מומלץ לבחור בתספורת חלקה וארוכה היורדת מתחת לקו הסנטר. הימנעי מתספורות מדורגות כיוון שהן יוצרות מראה נפוח בחלק העליון של הראש וכך מוסיפות נפח מיותר למראה הכללי.

 

מבנה פנים בצורת לב

הסנטר המחודד מושך את תשומת הלב מהעיניים ולכן כדאי להסתפר באופן שיחזיר את הפוקוס לאיזור העיניים. פוני עד קו הגבות, או פוני ארוך משני צידי הפנים יתאימו לך. גם בחירה בתספורת בעלת דירוג ארוך הנוגע בעצמות הלחיים, או בדירוגים קצרים אשר מדגישים את עצמות הלחיים יחמיאו לך מאד.

 

מבנה פנים מרובע

על מנת לרכך את תווי הפנים המתאפיינים במצח רחב, עצמות לחיים רחבות וסנטר רחב וזוויתי, בחרי בתספורות רכות ועגולות. תספורת מדורגת בשיער ארוך היורד אל מתחת לסנטר, ירכך את קו הלסת ויטשטש סנטר זוויתי. הימנעי מתספורות גאומטריות בעלות קווים חדים.

 

האם התספורת חייבת להתאים למבנה הפנים שלי?

לא לכל אחת יש מבנה פנים מובהק התואם בדיוק למבנים המוגדרים שפירטנו. ייתכן שתווי הפנים של מורכבים ממספר צורות. ואולי את בכלל רוצה להדגיש את המאפיינים של מבנה הפנים שלך ולא לטשטש אותם. גם מבנה הגוף שלך, סוג השיער שלך והאופי המיוחד שלך משפיעים על בחירת התספורת האידיאלית עבורך. לכן חשוב לבחור במעצב שיער מקצועי ומנוסה אשר יידע להקשיב לך, להכיר אותך ולהמליץ לך על התספורת שהכי תחמיא לך.

הריני לאשר קבלת דיוור של חומרים פרסומיים ועדכונים של מישל מרסייה אחזקות בע״מ באמצעי המדיה השונים. אדם שפרטיו יירשמו במאגר המידע רשאי לפנות להנהלת מישל מרסייה ולקבל את הפרטים הרשומים אודותיו ו/או לבטל הסכמתו לקבלת דיוור

עדכונים מהבלוג

ישירות למייל