חיפוש - מישל מרסייה
התספורת האידיאלית - גנים ושושנים

התספורת האידיאלית

מי קובע מהי התספורת האידיאלית? האם היא בכלל קיימת? איך תבחרי את מעצב השיער הטוב ביותר למשימה? מישל מרסייה, עושה סדר בכל השאלות בדרך לתשובה- מהי התספורת האידיאלית בשבילך.

מי קובע מהי התספורת האידיאלית?

ישנם חוקים והגדרות ברורים ומקובלים שיכולים לעזור לך להחליט איזו תספורת מתאימה לך ביותר. התספורת האידאלית נקבעת על פי התחשבות במספר גורמים: מבנה הפנים, סוג השיער וכמובן האופי וסגנון החיים שלך. את כל המידע שאת צריכה לדעת בנושא, תוכלי למצוא בסדרת הכתבות שהכנו עבורך, אך חשוב לזכור כי כל אלו יכולים להשתנות ואפילו להתהפך במקרה הפרטי של כל אחת ואחת. לכן חשוב לבחור מעצב שיער עם ידע וניסיון מקצועי עשיר אך כזה שקודם כל מקשיב לך וכך יידע להתאים את התספורת שהכי מתאימה לך.

 

איך תבחרי את מעצב השיער הטוב ביותר למשימה?

עיצוב שיער אינו רק תספורת, הוא דורש יותר מאשר ידע מקצועי. עיצוב שיער בא לידי ביטוי בגישה, באופן העבודה, בהתאמה בין האפשרויות (כמות השיער, עוביו ושאר מרכיביו) לרצונות (האופי וסגנון החיים שלך), בין המצוי לרצוי. מעצב שיער טוב הוא זה שיוצר איתך קשר של פתיחות מתוך הקשבה אמיתית. מעצב שיער ישתף אותך בנקודת מבטו המקצועית אך עם זאת נענה לרצון האישי שלך. מעצב שיער טוב תמיד נמצא כאן בשבילך.

אמנות ההקשבה, על-פי מישל מרסייה, כוללת סטנדרטים בינלאומיים בלתי מתפשרים של מקצועיות, איכות, אופנה ותודעת שירות גבוהה. כל אלו באים לידי ביטוי במספרות הרשת של מישל מרסייה, החל מעיצובי השיער העדכניים ביותר, עבור בשימוש בטכניקות המתקדמות ביותר ובחומרים האיכותיים ביותר, אך מעל הכל - בתוצאות היפות ביותר בשבילך.

 

גם לך יש תפקיד חשוב בתוצאה הסופית

אז אחרי שבחרת מעצב שיער מקצועי, כזה שבאמת מקשיב לך ומבין אותך, אל תשכחי להגיד לו את כל מה שאת אוהבת

ולא אוהבת בשיער שלך. כך הוא יידע להתאים לך את התספורת האידאלית בשבילך. מי יודע? אולי אפילו תוכלי לבחור בין כמה אפשרויות…

הריני לאשר קבלת דיוור של חומרים פרסומיים ועדכונים של מישל מרסייה אחזקות בע״מ באמצעי המדיה השונים. אדם שפרטיו יירשמו במאגר המידע רשאי לפנות להנהלת מישל מרסייה ולקבל את הפרטים הרשומים אודותיו ו/או לבטל הסכמתו לקבלת דיוור

עדכונים מהבלוג

ישירות למייל